Slowly moving forward

Jeg har besluttet at bygge en hardtail til min kæreste – kommer dog nok også selv til at bruge den hvis jeg kan få lov😀

Jeg fandt en fin Scott Scale 35 ramme fra 2009 – måske ikke den letteste ramme (1160 gram for en medium størrelse) men den matcher perfekt min Scott Spark RC.

Spec-liste indtil videre:
Scott Scale 35 ramme
DT Swiss XRC100 gaffel
FSA semi integreret styrfittings
Rotor S2 frempind 100/31.8mm
31.6mm no name carbon sadelpind med USE alu shim
Sram XX bagskifter
Sram XX triggers (ikke monteret endnu)
Formula R1 bremser (ikke monteret endnu)
New Ultimate EVO flatbar 580/31.8mm (ikke monteret endnu)
New Ultimate hjulsæt (ikke monteret endnu)
Tune AC16+17 qr

Formula bremserne bliver byttet til et sæt Sram XX – mest for helhedens skyld🙂

One thought on “Slowly moving forward

Skriv et svar

